Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΩ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΡΜΟΣΤΗΡΑ

Κάθε τέτοιες ημέρες , κάνοντας τις ετοιμασίες για την ημέρα της αναστάσεως και το πασχαλινό γλέντι ,  ελέγχω και την λειτουργία των μοτέρ που μου γυρίζουν τις σούβλες .
Πολλά χρόνια τώρα ,  την δουλειά για το γύρισμα του οβελία την έχω αναθέσει ,,,σε μοτέρ από ,,, υαλοκαθαριστήρες αυτοκινήτων .
Υπάρχουν μεγάλα πλεονεκτήματα για εμένα με την χρήση αυτών των μοτέρ .
Το κυριότερο είναι αθόρυβα και λίγο ποιο γρήγορα στο γύρισμα (έτσι το θέλω) , από τα έτοιμα που πωλούνται στα μαγαζιά .
Σκέφτηκα λοιπόν να αναρτήσω έναν τρόπο εκμετάλλευσης των ηλεκτρικών αρμοστήρων που κάποιοι από εσάς , τους φίλους μελισσοκόμους , έχετε  .
Τα υλικά πέρα από το μοτέρ του υαλοκαθαριστήρα είναι πολύ απλά και μικρού κόστους .
1) Δυο κλέμες ( τις προμηθεύεστε από μαγαζί με ηλεκτρολογικά είδη ).
2) Μια γέφυρα ανόρθωσης  (την προμηθεύεστε απο κατάστημα με ηλεκτρονικά είδη )
3) Έναν πυκνωτή 20 Volt  2000 mf (τον προμηθεύεστε απο κατάστημα με ηλεκτρονικά είδη )
4) Λίγα μέτρα καλώδιο διπολικό για την σύνδεση με τον υαλοκαθαριστήρα .

όσο για την σύνδεση του καθαριστήρα με την σούβλα ,,σας αφήνω εσάς να βρείτε τον κατάλληλο  τρόπο .
Εγώ εκεί έχω χρησιμοποιήσει διαφορετικές διατομές από σωλήνα νερού με λινά και σφιγκτήρες !!!!!!

Τώρα έτσι ή αλλιώς ,,  σας εύχομαι    ΚΑΛΗ  ΑΝΑΣΤΑΣΗ 



1 σχόλιο:

evangelos naxios είπε...

καμαρώνω τους φίλους μου τους επιστήμονες.

Καλή Ανάσταση!