Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Ερωτήσεις που μου τέθηκαν και απαντήσεις !!

Καλησπέρα φίλοι.

Όπως προέγραψα , η συσκευή διάσπασης του νερού και παραγωγής υδρογόνου μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε κινητήρα εσωτερικής αλλά και εξωτερικής καύσης πχ αυτοκίνητα , φορτηγά , γεννήτριες , σκάφη ,  καυστήρες κ.τ.λ.π .

Η ιδέα δεν είναι καινούργια , είναι πάνω από 100 χρόνων αλλά όσο ανεβαίνει η τιμή των καυσίμων από την μία και οι εκπομπές καυσαερίων με τις κακές  περιβαντολογικές επιπτώσεις από την άλλη , τόσο γίνεται και ποιο εφαρμοστέα ανά τον κόσμο .

Πριν από 30 χρόνια ένας μηχανικός (καλή του ώρα ) στα πλοία , είχε κατασκευάσει σε μικρογραφία μια παρόμοια συσκευή και την είχε τοποθετήσει στο αυτοκίνητο του . Μεγαλύτερη συσκευή είχε τοποθετήσει στο πλοίο που δούλευε με μεγάλη οικονομία στα καύσιμα .

Όταν τον ρώτησα τι έκανε η συσκευή και μου είπε ότι καίει νερό , κάνοντας μεγάλη οικονομία στα καύσιμα γέλασα και δεν τον πίστεψα .

Σήμερα αναιρώ και μάλιστα λέω και φωνάζω σε όλους ότι άπλα πράγματα που θα βοηθούσαν τον πλανήτη δεν τα πήρα σοβαρά όταν έπρεπε .
Λίγο ,  πολύ πιστεύω ότι όλοι έχουμε κάνει τα ίδια  .

Ας γυρίσω όμως στην ερώτηση που μου τέθηκε από πολλούς .

·         Μπαίνει η συσκευή στο αυτοκίνητο μου  ?
·         Είναι επικίνδυνη από θέμα ασφάλειας  η τοποθέτηση στο αυτοκίνητο,  καθώς το υδρογόνο είναι πολύ δυνατότερο αέριο από το γκάζι ?
·         Ποιο είναι το κόστος ?

Για να γίνει αυτό και αναλόγως του χώρου που θα τοποθετηθεί  χρειάζομαι μερικές πληροφορίες και φωτογραφίες (μηχανοστάσιο ) καθώς και στοιχεία του κινητήρα του αυτοκινήτου σας του φορτηγού σας του σκάφους σας ή ακόμα και του καυστήρα σας .

Η επικινδυνότητα είναι μικρότερη του γκαζιού και της βενζίνης καθώς τοποθετείτε συσκευή παραγωγής μικρής ποσότητας υδρογόνου η οποία διοχετεύεται κατευθείαν στον κινητήρα χωρίς περίσσια ( δεν αποθηκεύεται ).
Eτσι με κατάλληλα ηλεκτρικά εξαρτήματα οπως π.χ ρελέδες ,όταν σβήσουμε τον κινητήρα παύει και η παραγωγή .

Εν κατακλείδι , αν έχω φωτογραφίες του χώρου που θα τοποθετηθεί και της εισαγωγής αέρα του κινητήρα  μπορώ να εκτιμήσω την δαπάνη και να σας αποστείλω έτοιμο το κιτ (αν ενδιαφέρεστε )για τοποθέτηση αν είστε μακριά και έχετε γνώσεις μηχανικού – ηλεκτρολόγου αυτοκινήτων ή εναλλακτικά να σας το τοποθετήσω εγώ μια και έχω την εμπειρία και την τεχνογνωσία .

Πιστεύω να κάλυψα μερικές απορίες σας , αλλά αν υπάρχουν και άλλες είμαι στην διάθεση σας  
τόσο στο παρόν blog όσο και στο e-mailchristosmaragos@gmail.com 


Να είστε καλά .

Χρήστος Μαραγκός 

5 σχόλια:

Pausanias είπε...

φίλε Χρήστο
Έχω ένα citroen picaso,το 1600, ενός χρόνου.Μπορείς να εκτιμήσεις την αξία της εγκατάστασεις;
Σου χρωστώ και τις πληροφορίες για την Αργώ αλλά όλο κάτι προκύπτει.
Παυσανίας

explore.bees είπε...

Καλησπέρα Παυσανία .

Σε αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας όπως το δικό σου ,τα οποία έχουν αισθητήρες έλεγχου της ποιότητας των καυσαερίων (π.χ αισθητήρες οξυγόνου –αισθητήρες μάζας αέρα -καταλύτη) το κόστος ανεβαίνει .

Με βάση λοιπόν το όφελος του κατόχου - καταναλωτή από την εγκατάσταση ή όχι της συσκευής παράγωγης και για τον σωστό υπολογισμό της εκτίμησης κόστους πρέπει να ληφθούν υπόψη πολλοί παράγοντες .Π.χ ποια η δυνατότητα παραγωγής ρεύματος του εναλακτήρα (δυναμό) , ποια η δυνατότητα αποθήκευσης του συσσωρευτή και το σημαντικότερο , ο κάτοχος του αυτοκινήτου - καταναλωτής είναι διατεθειμένος να ανοίγει το καπό σε τακτά διαστήματα και να συμπληρώνει νερό = καύσιμο.

Αυτά και άλλα πολλά θα αναρτηθούν στην επόμενη ανάρτηση μου την οποία σε προτρέπω να διαβάσεις καθώς θα υπάρχουν επιπλέον απαντήσεις στα ερωτήματα που είτε δεν σου έχουν ακόμα δημιουργηθεί είτε θα σου δημιουργηθούν στο μέλλον και πολλών φίλων οι οποίοι ήρθαν σε επαφή μαζί μου τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσω e-mail .

Ενδεικτικά λοιπόν η εκτίμηση της τοποθέτησης μιας τέτοιας συσκευής στο αυτοκίνητο σου είναι της τάξεως των 700 ευρώ έτοιμη τοποθετημένη τώρα επιπλέον ΦΠΑ .

Όμως επειδή είμαι στην διαδικασία εύρεσης φτηνότερων μεν αλλά ποιοτικότερων δε εξαρτημάτων συγκρατώ τα e-mail των φίλων που ενδιαφερθήκαν ή θα ενδιαφερθούν σε ειδικό φάκελο για να τους αποστείλω νεότερα στοιχεία .

Λίγο αναμονή

Να είσαι καλά
Χρήστος Μαραγκός

explore.bees είπε...

Σας ευχαριστώ θερμά

για την πρόθυμη αποστολή σχεδίων της Αργώ .
Όμως ο φίλος Παυσανίας ΔΕΝ αναφέρεται στην κυψέλη Αργώ
αλλά στο << μυθολογικό >> πλοίο Αργώ του Ιάσονα .

Να είστε καλά
Χρήστος Μαραγκός

evangelos naxios είπε...

Χρηστο συγχαρητηρια,πολυ ομορφο το μλοκ σου,πολυ πλουσιες οι ιδεες σου,οι γνωσεις σου!!!

explore.bees είπε...

Ευάγγελε .

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .
Και εσύ δεν πας πίσω .
Πιστεύω να σου αρέσει και η νέα ανάρτηση μου .

Να είσαι καλά
Χρήστος