Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου 2010

Συνέχεια απαντήσεων γύρω απο την συσκευή παραγωγής υδρογόνου

   Αγαπητοί φίλοι .

Δημιουργήθηκαν παρανοήσεις  .
Εξηγούμαι λοιπόν  για να μην παρεξηγούμαι . 
Δεν ανακάλυψα ούτε την φωτιά ούτε τον τροχό.
Η διάσπαση του νερού κατά την αντίδραση: 2Η2Ο => 2Η2 + Ο2  με ηλεκτρόλυση δεν είναι κάτι που ανακάλυψα εγώ , αλλά προϋπήρχε πάνω από 100 χρόνια . .
Η αναζήτηση εναλλακτικού καυσίμου πέραν της βενζίνης ,του γκαζιού και τώρα του πετρελαίου  είναι σήμερα επιβεβλημένη καθώς όπως όλοι βλέπουμε οι τιμές των καυσίμων  συνεχώς ανέρχονται .
Η παράγωγη υδρογόνου ως καύσιμο μίγμα ( υπό πίεση σε κατάλληλα δοχεία ) για τα  αυτοκίνητα  από μεγάλες εταιρείες καυσίμων είναι ενεργοβόρος  , ακριβή και ασύμφορη διότι  εκτός του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτείται με ότι αυτό συνεπάγεται περιβαλλοντολογικά ,  χρειάζονται και εγκαταστάσεις φύλαξης , μεταφοράς και τροφοδοσίας .
Το κόστος παραγωγής μειώνεται αν για την μετατροπή του νερού σε υδρογόνο  η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται , προέρχεται από  την Γη
 ( γεωθερμία Ισλανδία )  Ήλιο (φωτοβολταϊκά )  ή αέρα (ανεμογεννήτριες) .
Παρόλο αυτά δεν  μειώνεται τόσο ώστε να είναι φθηνότερο από τα υγρά καύσιμα που σήμερα χρησιμοποιούμε .(εκεί βάζουν χέρι και οι πολιτικοί)
Μια λύση λοιπόν που στρέφονται πολλοί κατασκευαστές αλλά και καταναλωτές είναι η παραγωγή υδρογόνου και η κατ΄ευθείαν κατανάλωση  του σαν συμπληρωματικό καύσιμο  στα αυτοκίνητα  και όχι μόνο .
Η ηλεκτρική ενέργεια όμως που χρειάζεται για την μετατροπή του νερού σε υδρογόνο   δεν μπορεί να δοθεί ούτε από τον Ήλιο (χρειάζονται μεγαλύτερα  φωτοβολταϊκα στοιχεία από το αυτοκίνητο) ούτε από τον αέρα (ανεμογεννήτριες) παρά μόνο από τον ίδιο τον κινητήρα του αυτοκινήτου .

Πως όμως μπορεί να γίνει αυτό , όταν η ηλεκτρική ενέργεια που χρειάζεται  για την παραγωγή υδρογόνου αντισταθμίζει το όφελος ή το κέρδος από την κατανάλωση του υδρογόνου ??

Ακριβώς φίλοι μου εδώ είναι το μυστικό .!!!
Καθώς μεγαλύτερη παραγωγή υδρογόνου χρειάζεται περισσότερο ρεύμα .

Για τον λόγο αυτόν πρέπει να γίνει μελέτη της περίσσιας ηλεκτρικής ενέργειας που παράγει το δυναμό του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα να βρεθούν αποδοτικότερα (λιγότερο ενεργοβόρα )  ποιοτικότερα ( μεγαλύτερη ασφάλεια ) αλλά και φτηνότερα ( value for money ) υλικά ώστε η συσκευή παραγωγής να παράγει την απαραίτητη ποσότητα υδρογόνου  με την μικρότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας καθώς και  τρόπος ανάκτησης  κάποιου μικρού ποσοστού ενέργειας  από την χαμένη ενέργεια 70% η οποία δυστυχώς χάνεται μέσω των καυσαερίων .

Παράδειγμα προς αποφυγή 1Ο : Σε αυτοκίνητο λίγων κυβικών με δυναμό ηλεκτρικής παραγωγής 70 amp και μπαταρία 45 amp τοποθετείται ( τυχαία ) συσκευή παραγωγής η οποία χρειάζεται για την λειτουργία της 30 amp .Η διαπίστωση που θα κάνει ο κάτοχος του αυτοκινήτου θα είναι ότι το αυτοκίνητο θα πηγαίνει χειρότερα και θα καίει περισσότερο .Εδώ η επιθυμητή επιπλέον ενέργεια δεν μπορεί να κερδηθεί  διότι το δυναμό στην  προσπάθεια  να παράγει το επιπλέον  ρεύμα μέσω των ιμάντων  στην ουσία φρενάρει τον κινητήρα .
Παράδειγμα προς αποφυγή  2Ο : Σε αυτοκίνητο τοποθετείτε συσκευή αμφιβόλου απόδοσης – υλικών κατασκευής (τυχαία από e-bay ) και ο κάτοχος συμπληρώνει μίγμα που κατασκευάζει ο ίδιος χωρίς όμως επαρκή στοιχεία (κάποιος του είπε βαλε αλάτι αλλά δεν του είπε την αναλογία ).Οι διαπιστώσεις που θα κάνει ο κάτοχος είναι α) στην αρχή καλή παραγωγή υδρογόνου και μπορεί !! και σχετική οικονομία .β) πολύ μικρή παραγωγή ανάξια λόγου ,γ)θα είναι τυχερός αν η συσκευή λειτουργήσει και παράγει το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς να  χαλάσει τα ανόδια  σε ελάχιστο χρόνο.
  
Όλα αυτά λοιπόν συνέβαλαν στην αναζήτηση εδώ και αρκετό καιρό ( στην θεωρία αλλά και στην πράξη ) στην  τοποθέτηση της κατάλληλης συσκευής παραγωγής  για την οποία έγραψα στα προηγούμενα άρθρα  και των επανειλημμένων δοκίμων και ελέγχων που συνεχίζω να πραγματοποιώ προσπαθώντας να βρω το ιδανικό .

{ { Μείωση  κόστους χρήσης  με την λιγότερη δυνατή συντήρηση  και την μικρότερη δυνατόν συμμετοχή του κατόχου του αυτοκινήτου .}}

Προσοχή  λοιπόν πρέπει να δίνεται σε αυτά που αναρτούνται στο διαδίκτυο καθώς δεν είναι όλα όπως φαίνονται και τις περισσότερες φορές το αναγραφόμενο κέρδος είναι παραμύθι .
Μην περιμένετε , ειδικά σε αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας να δουλέψει σωστά και να αποδώσει μια τέτοια συσκευή χωρίς να είναι εφοδιασμένη με δοκιμασμένα τα πρόσθετα ηλεκτρονικά κυκλώματα και τους αισθητήρες .

Δεν ανακάλυψα εγώ ότι :
-      το φθηνό και μη ελεγμένο κρέας το τρώνε οι σκύλοι .

Επιπλέον να γνωρίζετε  ότι εγκαθιστώντας μια οποιαδήποτε τέτοια συσκευή θα πρέπει σε τακτικά διαστήματα , αναλόγως της συσκευής και των χιλιομέτρων να ασχολείσθε  ο ίδιος συμπληρώνοντας την συσκευή με καύσιμο (νερό).
Είμαι δε , απολύτως πεπεισμένος ότι ακόμα και με  τα καλύτερα ανόδια που χρησιμοποιούνται   ( αυτά χρησιμοποιώ  ) δεν μπορεί αυτή την στιγμή να παραχθεί περισσότερο του 30% κέρδος στα καύσιμα από καμία  συσκευή παραγωγής υδρογόνου .

Βέβαια και το 30% για εμένα είναι σημαντικό .

Να είστε καλά και για οποιαδήποτε απορία σας γεννηθεί εκτός από τα σχόλια στή παρούσα σελίδα , απαντώ και στο e-mailchristosmaragos@gmail.com

Χρήστος  Μαραγκός 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kalispera k kali xronia.....akousa edw k ligo kairo oti iparxei auto pou perigrafeis.k eida to videaki sou...pragmatika dn pisteua oti exei simvei k oti mas ta kruvoun...to amaksi pou exw einai ena opel corsa modelo 2009...diladi kainourgias texnologias...pisteueis oti tha exei apotelesma kati tetoio .....?

explore.bees είπε...

Καλησπέρα Φίλε και καλή χρονιά και σε εσένα .
Θα προτιμούσα να ήξερα σε ποιον απευθύνομαι βέβαια , αλλά δεν πειράζει το ξεπερνάω .

Υπάρχουν πολλές ευρεσιτεχνίες που μας κρύβουν εσκεμμένα εδώ και αιώνες !!! οι οποίες θα μπορούσαν να είχαν ωφελήσει πρώτα από όλα το περιβάλλον και να μας είχαν βάλει σε άλλον τρόπο σκέψης ή με άλλα λόγια να μην ήμασταν εξαρτημένοι από το χρήμα .

Αυτό όμως θα ανέτρεπε πολλά καθώς θα έβαζε σε διαλογισμό τους ανθρώπους ξεσκεπάζοντας τις στρατηγικές που κρύβονται από πίσω !! Δεν είναι όμως του παρόντος .

Στο θέμα μας …
Το σύστημα που βασίζεται ( όπως αναγράφω στην ανάρτηση μου ) στην ηλεκτρόλυση είναι για συμπληρωματική διάθεση ενέργειας η οποία παρέχεται από το νερό και δεν είναι το μόνο !!!.
Σε μεικτές συνθήκες κίνησης , πόλη - αυτοκινητόδρομοι έχεις όφελος έως 30% .
Όμως τα θεαματικά αποτελέσματα έως και 50% τα βλέπεις σε ανοιχτούς δρόμους με σταθερή ταχύτητα και ημέρα .

Δεν είναι μύθος .

Το αυτοκίνητο που το έχω εγκαταστήσει λειτουργεί εδώ και μήνες με μέση εξοικονόμηση 35% ενέργειας με κατανάλωση από τότε περίπου 3 τρία λίτρα νερό !!!!!! .

Οπότε αν αξίζει η όχι επαφίεται σε εσένα . Αν δηλαδή κάνεις χιλιόμετρα ώστε να κάνεις γρήγορα την απόσβεση των χρημάτων της κατασκευής .

Η κατασκευή με τα καλής ποιότητος ηλεκτρονικά της εξαρτήματα κοστίζει πάνω κάτω 700 - 900 ευρώ τοποθετημένη .

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ

Να είσαι καλά
Χρήστος Μαραγκός