Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Ο Διαμαντής.



Στις επιθεωρήσεις που κάνουμε στα μελίσσια μας , πολλές φορές τυχαίνει να δούμε κάτι που θα θέλαμε να το μοιραστούμε με φίλους .
Στην τελευταία επιθεώρηση στα λιγοστά πλέον μελισσάκια μου , παρέα με τον μπατζανάκη μου είχαμε κάποιον που μας παρακολουθούσε .
Σε απόσταση μικρή από την κυψέλη και μέσα σε ένα λάστιχο παραμόνευε και παρακολουθούσε ακίνητος τις κινήσεις μας « ο Διαμαντής ».
Ο μπατζανάκης μου όμως τον είδε και χωρίς να μου πει τίποτα βρίσκει μια σιδερογωνιά , τον στριμώχνει και με φωνάζει .
Σίγουρα πολλοί από εσάς έχετε ανάλογη εμπειρία , αλλά δεν ξέρω αν είχατε την συγκεκριμένη στιγμή την δυνατότητα μαγνητοσκόπησης .
Εγώ την είχα και σας την μεταφέρω .
Προσοχή λοιπόν στα φίδια που μπορεί να βρίσκονται κοντά ή και κάτω από την κυψέλη γιατί όπως θα δείτε μπορεί και κάθονται ακίνητα ακόμα και όταν τα ενοχλείς παριστάνοντας τα ψόφια .

Να είστε καλά και προσοχή που πατάτε και που βάζετε τα χέρια σας .

Χρήστος Μαραγκός

2 σχόλια:

Φώτης Λαουτάρης είπε...

Χρήστο θέλει μεγάλη προσοχή.
Πρίν 10 μέρες βρήκα ένα φιδοτόμαρο ατόφιο 1 μέτρο.
Ο έτερος Διαμαντής κάπου εκεί τριγυρίζει.
Απαραίτητα αρβύλες και χοντρά γάντια ειδικά τώρα το καλοκαίρι

Φαρμα Βοθωνος είπε...

xristo thafi vale