Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Ας πρόσεχα !!!!!!!


Άρχισα την ημέρα μου , βάζοντας το ξυπνητήρι 
(MADE IN JAPAN) στις 6 το πρωί ...
Έφτιαξα τον καφέ μου σε ένα "μπρίκι" 
(MADE IN TURKEY)
Ξυρίστηκα με την ηλεκτρική ξυριστική  μηχανή μου
(MADE IN GERMANY)
Έβαλα το πουκάμισό μου
(MADE IN SRI LANKA), 
Το jeans με φίρμα 
(MADE IN SINGAPORE) 
Παπούτσια
 
(MADE IN ITALY)
τηγάνισα
 2  αυγά  στην καινούργια ηλεκτρική συσκευή  
(MADE IN INDIA)
Έφαγα λίγο τυρί  GOODA ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
και λίγο τυρί ΜILNER ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
Έφαγα και ένα λουκάνικο   ΦΡΑΚΦΟΥΡΤΗΣ, 
με τομάτα από το ΙΣΡΑΗΛ
ένα μήλο ΧΙΛΗΣ, 
και ένα πορτοκάλι  ΙΣΠΑΝΙΑΣ
Έριξα μία ματιά στο "
laptop" μου  
(MADE IN MEXICO) 
έλεγξα τα
emails μου  κοιτάζοντας συγχρόνως το ρολόι μου  
(MADE IN TAIWAN).
Μετά κλείδωσα την πόρτα
 
(MADE IN USA),
μπήκα στο αυτοκίνητό μου
 
(MADE IN FRANCE) 
 πήγα στο βενζινάδικο να βάλω 20 ευρώ  βενζίνη 
(από SAUDI ARABIA) 

και συνέχισα το ψάξιμο για μια  δουλειά στην ΕΛΛΑΔΑ. 

 
Στο τέλος μιάς ακόμα άκαρπης και αποκαρδιωτικής προσπάθειας για εύρεση εργασίας και αφού εκτύπωσα μερικά ακόμα αντίγραφα βιογραφικού σε εκτυπωτή
 
(made in MALAYSIA), 
 αποφάσισα να ξεκουραστώ λίγο.
 Έβαλα τις παντούφλες μου
(MADE IN BRAZIL), 
 πήρα να πιω ένα ποτήρι κρασί 

(MADE IN FRANCE) 
και άνοιξα την τηλεόραση 

(MADE IN INDONESIA).

 ενώ σκεφτόμουν γιατί δεν μπορώ να βρώ δουλειά 
στην ΕΛΛΑΔΑ...


Αχ ας πρόσεχα !!!!!

Χρήστος


11 σχόλια:

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

…Να υποθέσω πως τα δυο αυγά δεν ήταν Τουρκίας????
Κουράγιο ….και αν συνεχίσεις έτσι σίγουρα θα βρεις μια καλή δουλειά.

Ανέστης Θ.Κετσετζίδης είπε...

Χρήστο
ας προσέχαμε όλοι...

evangelos naxios είπε...

Φοβεροι!!!

Γεια σου Χρήστο,καλη συνέχεια!

Foris Mouratidis είπε...

Ποση αληθεια κρυβεται σαυτη την αναρτηση.
Δυστυχως ειναι η πραγματικοτητα.
Ας προσπαθησουμε οσο μπορουμε να υποστηριζουμε τα Ελληνικα προιοντα.τα λεφτα γυρνουν στην τσεπη μας.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Θεοδόση με όλο το μελισσοκομικό σεβασμο.
Τα αυγά από Ελλάδα θα ήτανε αλλά απο γερμανίδα μαμά κλώσσα όμως , και μάλιστα χρυσά.
Αν ενδιαφέρεστε έχω μια καλή συνταγη για Χρυσά Αυγά ομελέτα, ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ δεν είναι δύσκολο αντίθετα διασκεδαστικό ειδικά όταν τα ΤΣΑΚΙΖΕΙΣ!
Φιλάκια !

granazis είπε...

Aυτο ειναι που θελουν Χρηστο.... στο τελος δεν θα εχεις τιποτε δικο σου.. αρα δεν θα εχεις και λογο να παραπονιεσαι οτι σου ξεπουλανε...πχ τη βιομηχανια ,,η την αγροτικη παραγωγη,, η ακομη και τον ηλιο,, η το νερο..... περαστικα μας...!!!

explore.bees είπε...

Γεια σου Θεοδόση .

Όχι δεν είναι Τουρκίας και ευτυχώς ούτε τα ,,,δικά μου ,,,ακόμη χα χα .

Να είσαι καλά φίλε
Χρήστος

explore.bees είπε...

Γεια σου Ανέστη .

Το μεγαλύτερο κακό του Έλληνα είναι ότι παρόλο που έχει φάει απανωτές σφαλιάρες στο πέρασμα του χρόνου από τους εκάστοτε σωτήρες ,,,,συνεχίζει να κάνει την ίδια μ@λ@κι@ και να μην προσέχει .
Μεταξύ αυτών και εγώ
δεν κρύβομαι .
Όμως τώρα τους περιμένω !!!
Να είσαι καλά φίλε
Χρήστος

explore.bees είπε...

Γεια σου Ευάγγελε .

Τα πράγματα είναι απλά και έχουν λεχτεί από πολλούς πριν από εμένα .
Πρέπει να υπάρχει από την μια το κεφάλαιο και από την άλλη η εργασία (παράγωγη)
Ο στόχος είναι εκεί που δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο όπως καλή ώρα στην Ελλάδα να γίνεται υπέρμετρος δανεισμός προς τους κατοίκους της ώστε να έρθουν κάποια στιγμή οι αγοραστές και να μας πάρουν για ένα πιάτο φακή .
Μήπως σου θυμίζει κάτι από τους μαυραγορίτες της κατοχής αυτό .
Τότε που οι παππούδες μας έδιναν τα χωράφια τους στους τοκογλύφους για ένα πιάτο φαί ????

Να είσαι καλά φίλε
Χρήστος

explore.bees είπε...

Γεια σου Φώρη .

Έτσι είναι και επιτέλους ας αποβάλουμε αυτό το (χούι )που έλεγε και ο Καραϊσκάκης και ας προσπαθήσουμε να βοηθηθούμε μεταξύ μας ,ανοίγοντας τα μάτια στους μικρούς καταστηματάρχες που προσπαθούν με μιας να πλουτίσουν κάνοντας έτσι το μεγαλύτερο λάθος τους και φέρνοντας ακόμα ποιο κοντά τις μεγάλες πολυεθνικές.

Να είσαι καλά φίλε
Χρήστος

explore.bees είπε...

Γεια σου Γρανάζη.

Ακόμα έχουμε ελπίδες παρόλο που είμαστε στο 89 λεπτό να ανατρέψουμε την κατάσταση .Αρκεί να το πιστέψουμε και να εφησυχάσουμε, όπως τόσες και τόσες φορές στο παρελθόν

Να είσαι καλά φίλε
Χρήστος