Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2009

Καλησπέρα ή καλύτερα Καλημέρα !!! σε όλους σας ..

Παρακολουθώντας τα blogs μελισσοκομίας και πραγματικά αντλώντας κάθε πληροφορία σχετικά με την μέλισσα το 2006 έβαλα στόχο την απόκτηση των δικών μου μελισσιών.
Ένα χρόνο αργότερα τον στόχο μου τον έκανα πραγματικότητα αποκτώντας μερικά μελίσσια .
Σήμερα έχοντας στην κατοχή μου σχεδόν τον διπλάσιο αριθμό μελισσιών από την έναρξη της ενασχόλησης αυτής , έχοντας πάθει και μάθει αρκετά και μετά την ενθάρρυνση από τον συμμαθητή μου Κώστα ( kkokino ) στα σεμινάρια μελισσοκομίας στο κτήμα Συγγρού να ανεβάσω και εγώ τις δικές μου εμπειρίες αποφάσισα να σας φανερωθώ .
Σε σχέση με πολλούς από εσάς (είστε εξαιρετικοί δάσκαλοι )μπορει οι εμπειρίες οι δικές μου να είναι λίγες όμως θέλω σιγά -σιγά να τις μεταφέρω για να υπάρξει διάλογος με όποιον θέλει .

Στέλνω λοιπόν χαιρετίσματα σε όλα τα σημεία της Ελλάδος μέσα από αυτό το blog .
Όλοι είστε φανταστικοί και η βοήθεια σας είναι ευπρόσδεκτη

Να είστε καλά ..

Χρήστος Μαραγκός
explore.bees

4 σχόλια:

kkokinos είπε...

Καλως ηρθες φιλε Χρηστο καλος μαθητης ευχομαι στα σεμιναρια και καλες αναρτησεις!!!!

beelovers είπε...

καλή αρχη και καλά μελια

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Xρήστο καλως όρισες στην όλο και αυξανόμενη παρέα, μόλις βρούμε και την ευκαιρία να βρεθούμε .

explore.bees είπε...

Να εισαι καλά Κωστα .
Εχω ακουσει τα καλύτερα για εσένα απο τον kkokino..
Θα γίνει και αυτό .

Χρήστος
explore . bees